martes, 23 de septiembre de 2014

Un proyecto especial: la boda de Odette y Manel

Hola a tod@s! Pues sí, oficialmente ya está, el verano ha terminado y hoy empieza el otoño. Aunque el calorcito sigue con nosotros y yo, la verdad, ya estoy un poco cansadita de esta humedad, y de sudar y sudar. Ya sé que luego el otoño y el invierno se hacen muy largos y pesados, pero yo tengo ganas de fresquito, vosotros no?

Seguimos entre novedades para nuestras tiendas, y bodeando! Este viernes volvemos a estar de jolgorio, aunque hoy os hablaré de la boda de Odette&Manel.

La boda de Odette&Manel ha sido nuestro proyecto especial. Desde el principio nos pareció ideal, ¿por qué? Pues porqué O&M se casaban en casa de los padres de Odette. Imaginaos poder casarse en casa, es lo más! A mí me hubiera encantado. Y es que además de casa preciosa y con unas vistas de lujo, sus propietarios son un encanto. Los padres de Odette nos han tratado genial.

Y con todos estos ingredientes más unos novios encantadores, amables y cariñosos, montamos el 6 de septiembre una bonita boda en una preciosa casa del Cap de Salou.

Os dejo con las fotos, y veréis el resultado. Espero que os gusten!






















Hasta el martes que viene amores!


3 comentarios:

  1. I perquè no expressar els meus sentiments i la meva història prèvia a la boda...
    Busco i busco per la xarxa amb una llibreteta al meu costat “ La llibreta de les coses boniques” i allí vaig escriure 7 de temps com especial. No sé ni com, ni perqué ,ni quan vaig arribar al blog de 7 de temps. Des de el primer moment em va invadir un escalfred d’emoció,m’agradava tot, les fotos, els escrits... cada dimarts allí dsd l’hombra tenies una fiel seguidora... Carme a través d’una pantalla em vas encisar des de el primer moment. I va arribar la oportunitat de fer el pas i conèixer 7 de temps in situ, el Manel em va plantejar casar-nos; Només tenia dues il•lusions, casar-me a casa als meus pares per tot el que comporta emocionalment i fer-ho amb el recolzament de 7 de temps. I així va ser ,vam emprendre la nostre aventura cap a Hospitalet aviam si és podia fer realitat el nostre somni... I des de el moment que vaig entrar per aquella porta teníem clar que la Carme ens acompanyaria en aquesta aventura, aquell somriure, aquella sinceritat, aquella dolçor que la caracteritza em va acabar de captivar... Ja tot m’era igual... Al seu costat ha estat molt més fàcil tot , va tenir la nostra confiança dsd aquell primer moment... I com no podia ser d’un altre manera El 6 de Setembre vam fer REALITAT EL NOSTRE SOMNI... amb vosaltres al nostre costat... No puc demanar res més. Un milió de gràcies. Gràcies per creuar-te en el meu camí Carme ets especial. Cris ets un Solete!!!!! No hi ha paraules per agrair-vos tot el que vau fer. Gràcies equip de 7 de temps sou INCREIBLES!!!!
    Odette

    ResponderEliminar
  2. Espectacular, molt maco tot, començant pel jardí i acabant fins l'últim detall. Fins i tot el Sol es va afegir a la festa!

    ResponderEliminar